Oferta de servicii și prețuri

Nunta în 2024

Ultima actualizare: 4 septembrie 2022

Vă mulțumim

Vă mulțumim pentru că acordați interes serviciilor oferite de firma pe care o reprezint. În această pagină veți găsi toate informațiile ce vă pot ajuta să luați o decizie. Experiența de client o să fie foarte simplă și transparentă, tot sistemul este foarte bine gândit și o să vă ajute să ajungeți ușor la nunta dorită.

Ce este important să stiți

La orice eveniment, din punct de vedere al divertismentului există întotdeauna 2 nevoi de bază, una artistică și una tehnică. Cea artistică este reprezentată de DJ-i, formații, artiști solo, șamd și cea tehnică este reprezentată de toate echipamentele care trebuiesc transportate și instalate de către tehnicieni pentru ca respectivii artiști să poată fi auziți și văzuți de către invitații voștrii. Nevoia artistică o alegeți voi în funcție de gusturile voastre, însă nevoia tehnică este o analiză pe care o vom face împreună pe baza informațiilor legate de dimensiunea locației în care artiștii vor performa și nevoile specifice ale respectivilor artiști.

Concluzia acestui paragraf este că nu toate locațiile, și nu toți artiștii au aceleași nevoi tehnice, dar ca să facem lucrurile simple, am configurat pachete de servicii care acoperă orice nevoie ar avea nunta voastră, și, vă stau la dispoziție pentru consultanță pe această temă astfel încât nevoile nunții voastre să fie integral acoperite.

Ce am scris în frazele de mai sus este cel mai important lucru din această ofertă, nu întâmplător am ales să îl scriu chiar la început, serviciul tehnic are o importanță mare în nunta voastră, vreau să țineți cont de acest lucru și dacă dintr-un anume motiv nu veți colabora cu noi.

Ce primiți când lucrați cu mine

Sunt 4 servicii pe care le primiți indiferent de pachetul ales, și anume:

  • Consultanță muzicală
  • DJ sau o altă formă de divertisment
  • Servicii tehnice – sunet, lumini, efecte speciale
  • Luminist

Nu este inclus suportul tehnic pentru formele de divertisment secundare și/sau principale devreme ce nevoile acestora nu sunt cunoscute în momentul transmiterii ofertei. Informații despre acest asepct găsiți în pagina Suport Tehnic.

Consultanță muzicală

Serviciu complex, care se ocupă cu centralizarea tuturor informațiilor legate de nunta voastră, informații divizate pe mai multe planuri (personal, familial, muzical). Acest serviciu este oferit pe site-ul acusto.ro unde în situația unei colaborări veți avea un cont de client aflat în pagina “Zona clienți”. Consultanța muzicală ne ajută pe toți, pe voi vă ajută să aveți o perspectivă de ansamblu asupra petrecerii de nuntă iar pe mine să mă adaptez muzical pentru situația specifică a nunții voastre și să am o hartă cronologică la ceea ce se va întâmpla în petrecere.

DJ sau o altă formă de divertisment

Serviciul de DJ nu am cum să-l descriu în cadrul unei oferte de preț, pentru că este un aspect volatil, și pe deasupra diferă de la eveniment la eveniment. Nunțile și evenimentele la care am mixat până acum îmi sunt cartea de vizită. În situația în care nu doriți un DJ la nunta voastră dar vreți să beneficiați de celelalte servicii pe care le oferim, aveți ca opțiuni artișii din pagina cu același nume.

Servicii tehnice

Aceste servicii sunt reprezentate de sistemul de sunet, de echipamentele de lumini și de efectele speciale. Toate aceste categorii de echipamente trebuiesc transportate, instalate și configurate în locația evenimentului vostru. Nu o să specific aici cifre legate de echipamente pentru că le puteți găsi în pagina “Servicii”, aleg însă să explic felul în care diferă între ele pachetele de servicii din motive de nevoi tehnice.

În locația în care va avea loc nunta voastră, necesarul de sunet este direct proporțional cu volumul locației, pentru că sunetul nu este altceva decât aer în mișcare, cu cât vom avea mai mulți metri cubi de aer de pus în mișcare cu atât vor trebui mai multe echipamente de sunet. 

Nevoile legate de echipamentele de lumini sunt definite de dimensiunea ringului, de înălțimea sălii și de forma geometrică a acesteia.

Luminist

Luministul este o verigă foarte importantă în cadrul producției tehnice a unui eveniment, rolul lui este de a face legătura dintre partea sonoră și cea vizuală prin transpunerea stărilor din muzică în culori, forme, intensități, geometrii și mișcări.

Realizează programarea luminilor înainte de a începe petrecerea, programare ce se face în funcție de dimensiunea și forma locației, iar apoi, în timpul petrecerii manipulează luminile în funcție de momentele artistice în derulare.

Despre lumini si luminist sunt multe detalii de relatat, pentru cei ce doresc, în cadrul paginii “Servicii” este un video ce explică aceste aspecte.

PACHET 1

Locații cu capacități mici, de până la 50 de persoane
1500 euro
  • 4 boxe (2 bași + 2 top)
  • 6 lumini (4 beam + 2 wash)
  • DJ
  • Luminist
  • Fum greu

PACHET 2

Locații cu capacități medii, de până la 200 de persoane
1600 euro
  • 8 boxe (4 bași + 4 top)
  • 12 lumini (8 beam + 4 wash)
  • DJ
  • Luminist
  • Fum greu

PACHET 3

Locații cu capacități mari, de la 200 la 350 de persoane
1700 euro
  • 10 boxe (4 bași + 6 top)
  • 18 lumini (14 beam + 4 wash)
  • DJ
  • Luminist
  • Fum greu

Opțional mai pot fi adăugate următoarele servicii:

Fum vertical

80 euro
  • 2 mașini de fum vertical
  • declanșări multiple
  • Efect energizant

Tunuri de confetti

80 euro
  • 2 tunuri de confetti de 80cm
  • 2 declanșări
  • Nu se pot declanșa în toate locațiile din oraș

Globuri cu oglinzi

100 euro
  • 2 globuri cu oglinzi (50cm diametru)
  • 2 motoare rotative
  • 2 traverse de 1,5m sau 2m

Pistol CO2

240 euro
  • Pistol / Pușcă MAGIC FX
  • Butelie CO2
  • Furtun de mare presiune
  • Optional se mai poate adăuga un pistol sau o pușcă

Scenă modulară

12.5 euro / metru pătrat
  • module de 1x2m
  • structură aluminiu
  • culoare neagră a podelei
  • fustă neagră
  • picioare pe diferite înălțimi
  • destinată band-urilor sau formațiilor
  • nu este necesară în toate locațiile

Ecran LED

70 euro / metru pătrat (preț discutabil în funcție de cantitate)
  • rezoluție înaltă – 2.6 pixeli
  • module de 50x50cm
  • diferite structuri posibile (12mp = 750 euro sau 8.75mp = 500 euro)
  • suprafața maximă = 18mp
  • picioare susținere H = 5,2m  + schela 7m lungime
  • operator pe tot parcursul evenimentului

Baghete LED

50 euro
  • 60 de baghete LED
  • nu se returnează, este preț de vânzare a baghetelor
  • invitații le pot păstra, pot pleca cu ele acasă după eveniment

Acces la instalația de sonorizare

100 euro
  • cost plătit doar în cazul în care există forme secundare de divertisment
  • costul poate să scadă în funcție de cerințele pe care le are forma de divertisment
  • poate fi achitat de client sau de forma de divertisment în cauză
  • nu oferim acces la instalație oricărei forme de divertisment, avem un black list
  • include echipamente de bază pentru interpretări live
  • costuri logistice incluse
  • explicații detaliate în pagina Suport Tehnic

Oferte promoționale

Dacă nunta voastră are loc într-o zi de duminică vă oferim gratuit serviciu de fum vertical. Un discount de 5% din orice este pe această ofertă vi se oferă dacă nunta voastră are loc în extrasezon, adică în lunile ianuarie, februarie sau martie.

Situații speciale legate de locațiile foarte mari

Aceste situații sunt specifice nunților care se desfășoară în locații cu capacități mari, între 400 și 1000 de persoane. Prin ce relatăm în acest paragraf nu aducem nici o ofensă sau un minus de imagine locațiilor foarte mari, este un aspect care ține de fizică, respectiv de geometria locației în raport cu sursa care genereaza sunetul și de volumul de aer din respectiva locație.

Locațiile foarte mari necesită un tratament special din punct de vedere al tehnicii de sonorizare. Există mai multe tipuri de boxe ca și tipar de directivitate a sunetului, iar în locațiile care au înălțimi mari, suprafețe mari și lungimi mari are ringului de dans, este necesară folosirea unor boxe speciale cu o tehnologie de dispersie și transmisie a sunetului astfel încăt să nu se creeze reflexii și reverberatii nedorite ale sunetului în respectiva locatie. Aceste reflexii și reverberații nu sunt deranjante pentru majoritatea oamenilor, dar ne facem datoria față de voi să vă informăm de acest aspect și să vă menționăm că în cazul în care doriți să folosim așa ceva la evenimentul dumneavoastră, va apărea un cost suplimentar generat de închirierea respectivelor echipamente. Mai multe detalii legate de cost și echipamente puteți găsi în oferta celor de la Sound Events, una dintre firmele din Sibiu ce poate oferi soluția de sunet discutată în frazele anterioare. Cateva exemple de locații care au situațiile de mai sus sunt: Royal Events Săliște (sala mare), Redal Expo, Versailles (când este deschis tot cortul).

Rezervarea datei

Dacă v-ați hotărât să colaborăm, se va încheia un contract de servicii între societatea pe care o reprezint (Acusto SRL) și unul dintre membrii cuplului, de preferat cel care nu își schimbă numele în urma căsătoriei. Contractul este semnat digital de către mine iar semnătura voastră este echivalentă cu plata facturii de avans.

Factura de avans are o valoare de 500 de lei, un termen de plată de 7 zile, și se plătește doar prin virament bancar sau internet banking.

Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor noastre!