Avem 31 de răspunsuri
Întrebări legate de contract
500 de lei este valoarea facturii de avans, sumă care se va scădea din factura finală.
Pentru semnarea contractului nu este nevoie de o întâlnire, totul se face online, semnătura voastră pe contract este echivalenta cu plata facturii de avans. După ce factura este achitată contractul este activ. Veți primi de la noi toate documentele pe mail după ce veți completa informațiile din pagina Date Contract.
Nu se va modifica, prețul scris în ofertă este prețul ce trebuie plătit, oferta de preț este anexă a contractului, nu vor apărea modificări.
Dacă data pe care doriți să mutați / amânați evenimentul este liberă în calendarul nostru se face un act adițional la contractul semnat din care reiese portarea serviciilor contractului pe noua dată. În situația în care data pe care doriți să mutați / amânați evenimentul este ocupată în calendarul nostru vă ajutăm cu recomandări bune către colegi care sunt liberi.
Până în săptămâna nunții, serviciile nu se vând altor clienți indiferent dacă le cumpărați voi sau nu.
Nu există o limită de timp, atâta timp cât lumea dansează sau mai sunt oameni în locație muzica nu se oprește. Voi sunteți cei care decideți momentul de încetare a serviciilor.
Da, oricine poate încheia un contract care să vă aibă pe voi ca beneficiari, însă procedura noastră este atât de simplificată încât contractul se poate încheia online, nu este nevoie de prezența voastră fizică, semnătura voastră pe contract este echivalentă cu plata facturii de avans.
Este aceea formă de divertisment care ocupă cel mai mult timp din evenimentul ce urmează să fie produs, în cazul contractului nostru, DJ-ul este forma de divertisment principală pentru că el are la dispoziție tot timpul sau aproape tot timpul din cadrul evenimentului.
Întrebări legate de factură
Factura dumneavoastră poate fi plătită de către oricine, în contabilitate ne ghidăm după referința plății, respectiv seria și numărul facturii. Mai multe informații legate de plata facturii găsiți în pagina cu același nume.
Șapte zile calendaristice este termenul de plată. Dacă o factură trece cu mult de data scadentă și noi avem o cerere de eveniment pe aceeași dată pentru care s-a emis factura dumneavoastră, prima dată vă întrebăm pe voi dacă s-a întâmplat ceva vis-a-vis de decizia luată, și abia mai apoi dăm un răspuns celuilalt client care interoghează data aleasă de voi. Mai multe detalii legate de plata facturii găsiți în pagina Plata Factura.
Pentru că este foarte incomod să purtăm după noi la întâlnirea cu voi sau la evenimente o casă de marcat, și plus de asta, plățile prin bancă aduc o foarte mare economie pentru ambele părți. Mai multe informații pot fi găsite pe pagina Plata Factura.
Nu, legislația fiscală legată de domeniul nostru de activitate ne permită doar încasarea plăților în moneda națională. Mai multe informații legate de factură puteți găsi în pagina Plata Factură.
Întrebări legate de DJ
Ne mândrim cu răspunsul la această întrebare, pe lângă faptul că avem o experiență îndelungată în evenimente (Mircea Mihăilă mixează din 1999 și Roberto Crăciun din 2016), vă oferim și experiența noastră din mediul de club, ambii DJ din firmă, Mihăilă Mircea și Roberto Crăciun lucrează și în club (Oldies Pub / Summer Breeze). Experiența din club este foarte importantă, lărgește foarte mult orizonturile și cultura muzicală a unui DJ. Dacă dintr-un oarecare motiv alegeți să nu lucrați cu noi, vă recomandăm cu căldură să alegeți un DJ care să aibă în portofoliul lui și acest atu.
Pentru noi locația preferată poartă numele tuturor locațiilor care ne oferă sprijinul tehnic și logistic pentru a putea implementa evenimentele așa cum trebuie, și aici sunt 2 aspecte la care ne referim, primul este cel legat de partea de curent, adică în locația respectivă sa existe minim o priza de 32A, 380V și al doilea aspect este legat de geometria locatiei, și poziționarea ringului de dans în raport cu aceasta.
La eveniment o să fie DJ persoana aleasă de voi, aspect specificat și în contractul de servicii, fiecare DJ face evenimentul pentru care a fost ales.
Noile reglementări cu privire la GDPR ne îngrădesc opțiunile de afișare a imaginilor în care apar persoane, însă pe site-ul acusto.ro găsiți tot ce trebuie.
Da, toate autorizatiile sunt plătite la zi, la UPFR, cea importantă instituție de colectare a drepturilor de autor.
Unul dintre colegii mei apropiați o să mă ajute să îndeplinesc obligațiile contractuale.
Da, asta facem tot timpul, doar cu asta ne ocupăm, ăsta este job-ul nostru de luni până vineri. Munca noastră ca DJ nu se desfășoară doar în ziua propriuzisă a evenimentului, există o zonă ce consumă mult timp, respectiv zona de pregătire, în care studiem muzică, căutăm piese noi, organizăm evenimentele, ținem legătura cu clienții, ne pregătim constant pe specificul evenimentului vostru.
Întrebări legate artiștii și formațiile alături de care colaborați
Din cauză că ținem foarte mult la imaginea evenimentelor cu care suntem asociați, am prefera să avem o discuție înainte de a lua o decizie vis a vis de un anume artist/formație, tocmai ca să ne asigurăm împreună că toate momentele artistice din evenimentul vostru au acelși set de valori și abilități artistice. Este important ca toate formele de divertisment din evenimentul vostru să fie potrivite cu tiparul evenimentului.
Da, există. Ea este stipulată în contractul de servicii (în contractele încheiate după 24 septembrie 2023) și face referire la o listă de artiși cu care nu dorim să colaborăm, și prin semnarea contractului vă asumați aceste aspecte. Respectiva listă se regăsește în contractul de servicii și momentan are un singur artist/formație pe ea. Menționăm că situații de genul acesta apar foarte rar iar faptul că o anume formație sau artist apare in BLACK LIST nu are tot timpul de a face cu abilitățiile lor artistice.
Nu, lucrăm și am lucrat și cu artiști din afara celor puși pe site în pagina Artiști. Respectiva pagină este doar un ajutor pe care îl oferim clienților noștrii pentru a se orienta și informa vis a vis de acest aspect. Fiecare client este liber să-și aleaga artiștii doriți atâta vreme cât nu impactează negativ performanța celorlați artiști/DJ din eveniment. Mai multe detalii pe aspectul acesta sunt stipulate în contract.
Întrebări legate de echipamente
Luministul este cel mai important om după DJ, și tehnicul este lucrul care îi ajută pe amândoi, de aceea pentru o reusită a evenimentului atât tehnicul cât si luministul trebuiesc să fie la acelasi nivel.
Nu, colegii mei din firmă se ocupă de acest lucru, în baza anexei tehnice agreate mine și voi, anexa ce va fi stabilită în săptămâna dinaintea nunții.
Am la toate evenimentele un laptop si o consola de backup, tocmai ca în situația unui eșec tehnic să pot continua evenimentul.
Pentru ca furnizam un serviciu de DJ, echipamentele ofertate sunt echipamente destinate reproducerii muzicii de pe suport electronic (mp3, wav, aiff – muzică masterizată), ele nu sunt destinate și nu pot fi folosite pentru interpretări live. Noi putem furniza contracost și echipamente destinate formațiilor și soliștilor vocali, cost suportat fie de către forma de divertisment respectivă, fie de către voi ca și beneficiar al evenimentului. Există și posibilitatea ca forma secundară de divertisment să vină cu propriile echipamente, lucru care nu mai implică niciun cost din partea niciuneia dintre părți. Mai multe detalii despre acest subiect găsiți pe pagina Suport Tehnic.
2 persoane, eu si luministul. Tehnicienii care se ocupă de instalatul echipamentelor sunt prezenți doar înainte și după eveniment.
Hazerul este un echipament ce produce o ceață foarte fină ce pune în evidență razele luminilor. Această ceață produsă de hazer nu este vizibilă cu ochiul liber.
Întrebări legate de muzică
La nuntă se poate pune orice gen de muzică atăt timp cât sunt suficienți invitați care să guste genul respectiv de muzică. Nu suntem împotriva manelelor. Aspecte legate de genurile de muzică vor fi lămurite și în profilul de eveniment pe care îl veți avea la dispoziție online după semnarea contractului.
Trebuie doar să precizați ce anume nu doriți să nu auziți la eveniment (atât ca gen cât și ca piese) și noi ne vom feri de acel gen sau acele piese pe care nu le doriți. Toate aspectele menționate mai sus trebuie să fie trecute în profilul online de client, în pagina “Melodiile”.
O cerere muzicală poate fi acceptată, amânată sau refuzată după cum urmează:
- se acceptă o cerere muzicală dacă se potrivește în peisajul muzical al respectivului moment în care este făcută și dacă nu aduce o pierdere de energie pe ringul de dans
- se amână o cerere muzicală dacă DJ ul consideră că respectiva piesă poate aduce o pierdere de energie pe ringul de dans în momentul respectiv. Cănd DJ-ul consideră că este momentul potrivit este dator să onoreze aceea cerere
- se refuză respectiva cerere în cazul în care DJ-ul consideră că prin introducerea ei în programul muzical aduce o pierdere de imagine evenimentului și imaginii lui ca DJ. În general sunt refuzate cererile cu limbaj explicit sau genuri muzicale ce nu au nimic în comun cu oamenii prezenți la respectivul evenimement.
Nu ai găsit răspunsul căutat?
Te ajutăm cât putem de repede, doar să ne scrii întrebarea în formularul de mai jos.