Oferta de servicii și prețuri

Nunta în 2026

📉 Ultima actualizare: 05 octombrie 2024

🕒 Timp estimat pentru citit: 7 minute

Vă mulțumim

Vă mulțumim pentru că acordați interes serviciilor oferite de firma pe care o reprezint. În această pagină veți găsi toate informațiile ce vă pot ajuta să luați o decizie. Experiența de client o să fie foarte simplă și transparentă, tot sistemul este foarte bine gândit și o să vă ajute să ajungeți ușor la nunta dorită.

Ce este important să stiți

La orice eveniment, din punct de vedere al divertismentului există întotdeauna 2 nevoi de bază, una artistică și una tehnică. Cea artistică este reprezentată de DJ-i, formații, artiști solo, șamd și cea tehnică este reprezentată de toate echipamentele care trebuiesc transportate și instalate de către tehnicieni pentru ca respectivii artiști să poată fi auziți și văzuți de către invitații voștrii.

În cadrul firmei pe care o reprezint serviciul tehnic este configurat și normat pentru performanța și particularitățile unui  DJ. Dacă evenimentul vostru o să aibă mai multe forme de divertisment vă stau la dispoziție pentru consultanță pe această temă astfel încât nevoile tehnice ale nunții voastre să fie integral acoperite.

Ce am scris în frazele de mai sus este un aspect important, nu întâmplător am ales să îl scriu chiar la început, serviciul tehnic are o importanță mare în nunta voastră, vreau să țineți cont de acest lucru și dacă dintr-un anume motiv nu veți colabora cu noi.

Ce primiți când lucrați cu noi ca firmă

Sunt 4 servicii pe care le primiți indiferent de pachetul ales, și anume:

  • Consultanță muzicală și tehnică
  • DJ și/sau o altă formă de divertisment
  • Servicii tehnice adaptate pentru DJ – sunet, lumini, efecte speciale
  • Luminist

În serviciile/costurile acestei oferte nu este inclus suportul tehnic pentru formele de divertisment secundar devreme ce nevoile tehnice ale acestora nu sunt cunoscute în momentul transmiterii ofertei. Informații și costuri despre acest aspect găsiți în pagina Suport Tehnic.

Consultanță muzicală

Serviciu complex, care se ocupă cu centralizarea tuturor informațiilor legate de nunta voastră, informații divizate pe mai multe planuri (personal, familial, muzical). Acest serviciu este oferit pe site-ul acusto.ro unde în situația unei colaborări veți avea un cont de client aflat în pagina Zona clienți. Consultanța muzicală ne ajută pe toți, pe voi vă ajută să aveți o perspectivă de ansamblu asupra petrecerii de nuntă iar pe mine să mă adaptez muzical pentru situația specifică a nunții voastre și să am o hartă cronologică la ceea ce se va întâmpla în petrecere.

DJ sau o altă formă de divertisment

Serviciul de DJ nu am cum să-l descriu în cadrul unei oferte de preț, pentru că este un aspect volatil, și pe deasupra diferă de la eveniment la eveniment. Nunțile și evenimentele la care am mixat până acum îmi sunt cartea de vizită. În situația în care nu doriți un DJ la nunta voastră dar vreți să beneficiați de celelalte servicii pe care le oferim, aveți ca opțiuni artișii din pagina cu același nume.

Servicii tehnice

Aceste servicii sunt reprezentate de sistemul de sunet, de echipamentele de lumini și de efectele speciale. Toate aceste categorii de echipamente trebuiesc transportate, instalate și configurate în locația evenimentului vostru. Nu o să specific aici cifre legate de echipamente pentru că le puteți găsi în pagina Servicii, aleg însă să specific că din motive ce țin de suprafața la sol, înălțimea locației, poziția ringului de dans și infrastructura electrică, nu putem monta tehnicul cu care lucrăm în toate locațiile din județ.

Ne rezervăm dreptul de a refuza un eveniment pe baza motivelor anterior menționate.

Servicii prestabilite

Servicii adaptate din punct de vedere tehnic majorității locațiilor din Sibiu și vecinătatea Sibiului. Locațiile foarte mari nu pot fi acoperite de acest pachet (Mistico, Redal Expo, Royal Events – Sala Mare)

PACHET STANDARD – 2500 euro
  • pagină dedicată evenimentului vostru pe site-ul nostru
  • centralizator a tuturor informațiilor importante legate de petrecerea voastră
  • locul în care se generează tiparul evenimentului vostru
  • consultanță dedicată pe baza informațiilor primite
  • rezolvarea din timp a situatiilor ce ar putea reprezenta un minus in evenimentul vostru
  • adaptare muzicală a artistilor din eveniment în funcție de informațiile din profil
  • poate fi accesat doar în urma contractării
  • 3 DJ disponibili – 3 opțiuni diferite ca stil
  • Cătălin Szabo
  • Roberto Crăciun
  • Mircea Mihăilă
  • adaptare în funcție de tiparul evenimentului
  • experiență bogată pe evenimente private și club
  • mai multe detalii în pagina DJ
  • sistem pasiv, profesional QSC (USA)
  • Boxe pasive din seria E
  • Amplificatoare din seria GXD
  • configurare cu preseturi standardizate de la QSC
  • 3 zone de sunet, aliniate și calibrate
  • sunet pentru zona ringului (main PA) – 4 bași E18 + 4 top E15
  • Sunet pentru zona din fața ringului (front fill) – 2 top K8
  • sunet pentru zona de mese din locație (side fill) – 2 top E12
  • sunet pt monitorizare DJ – 2 monitoare E10
  • volum adaptat corespunzător momentelor din eveniment
  • mai multe detalii în pagina Servicii
  • 12 lumini dinamice Mini 7R dintr-un total de 32 de lumini
  • 8 bucăți din 12 montate pe schelă, 4m înălțime
  • 4 bucăți din 12 montate pe totem-uri, 80cm înălțime
  • mai multe detalii în pagina Servicii
  • 20 de lumini statice din totalul de 32 de lumini
  • 12 x Cameo ThunderWash 600RGBW
  • 8 x ThunderStrobe
  • 8 x Cameo ThunderWash 600RGBW montate pe schelă la înâlțime de 4m (dacă locația permite)
  • 4 x Cameo ThunderWash 600RGBW + 8 x ThunderStrobe montate pe totem-uri la înăltimea de 80cm
  • mai multe detalii in pagina Servicii
  • face legătura dintre partea sonoră și cea vizuală
  • transpune mesajul din muzică în culori, forme, intensități, geometrii și mișcări ale luminilor
  • realizează programarea luminilor înainte de a începe petrecerea, în funcție de geometria locației
  • manipulează luminile în funcție de momentele artistice în derulare
  • prezent pe tot parcursul evenimentului
  • mai multe detalii in pagina Servicii
  • cea mai complexă tehnică de montaj pe care am folosit-o până în prezent
  • am optimizat și automatizat procesul de instalare lucru care vă oferă un set-up tehnic la un raport imbatabil între cost, cantitate și calitate
  • suntem condiționați de prezența unei infrastucturi de 380V în viitoarea locație a evenimentului vostru (9 din 10 locații au așa ceva)
  • 4 tehnicieni dedicați prezenți în procesul de instalare și dezinstalare a echipamentelor în locația voastră (nu sunt prezenți în timpul evenimentului)
  • mai multe detalii in pagina Servicii
  • pătură de fum cu grosimea de 50cm
  • efect vizual de plutire pe nor
  • durata medie de 4 minute
  • generator de la Piromagia MK3
  • 18kg de gheață carbonică incluse
  • nu garantăm acest serviciu in locațiile unde sunt curenți puternici de aer sau instalații de climatizare ce generează curenți dinamici de aer
  • mai multe detalii in pagina Servicii
  • efect vizual energizant
  • declanșări multiple pe parcursul serii
  • fumul lor nu provoacă alergii sau efecte adverse
  • 2 generatoare de la  DJ Power (DSK 1500V)
  • mai multe detalii in pagina Servicii
SERVICII OPȚIONALE
  • 2 bucăți
  • diametru de 50cm
  • fațeta oglinzilor de 1cm
  • montate pe traverse verticale de 1,5m sau 2m
  • motor cu rotație reglabilă
  • cost de 100 de euro (pt 2 bucăți)
  • butelie CO2 de 38 de litri
  • sistem de transport gaz de înaltă presiune
  • pușcă sau pistol la alegere
  • 60 de jeturi a 5 secunde
  • cost de 300 euro
  • culori diferite
  • funcționează pe baza de baterii (incluse)
  • constructie din poliester
  • nu se returnează, invitații le pot păstra, pot pleca cu ele acasă după eveniment
  • cost de 70 de euro
  • declansare electrică prin aparate dedicate (nu sunt confetti de mână)
  • lungime tub 80 cm
  • diferite forme și culori disponibile
  • nu toate locațiile permit utilizarea lor
  • cost de 130 de euro pentru 2 declansari (2 tuburi per declanșare)
  • module de 1x2m
  • structură aluminiu
  • culoare neagră a podelei
  • fustă neagră pentru zona din față
  • picioare pe diferite înălțimi (30cm / 50cm / 100cm)
  • destinată band-urilor
  • nu este necesară în toate locațiile (sunt locații care au ele așa ceva instalat permanent)
  • cost de 14 euro/mp
  • rezoluție înaltă – 2.6 pixeli
  • module de 50x50cm
  • diferite structuri posibile (12mp = 750 euro sau 8.75mp = 500 euro)
  • suprafața maximă = 18mp (nu în toate locațiile din oraș)
  • picioare susținere H = 5,2m  + schela 7m lungime
  • operator pe tot parcursul evenimentului (VJ)
  • cost de 80 de euro/mp
  • apare doar în cazul în care există forme secundare de divertisment
  • consultanță tehnică pentru a determina nevoile pe care le are forma de divertisment
  • poate fi achitat de client sau de forma de divertisment în cauză
  • include echipamente de bază pentru interpretări live
  • costuri logistice incluse
  • explicații detaliate în pagina Suport Tehnic
  • cost ce pleacă de la 50 de euro
ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cel pe care îl alegeți voi, numele lui va apărea și pe contractul de servicii.

Nu există o limită de timp, atâta timp cât lumea dansează sau mai sunt oameni în locație muzica nu se oprește. Voi sunteți cei care decideți momentul de încetare a serviciilor.

500 Ron

Sunt situații în care oferim, de obcei pentru evenimentele ce se contractează cu puțin timp înainte de data lor și pt evenimentele care au loc în extrasezon. Pentru mai multe detalii discutați cu DJ-ul de care sunteți interesați.

Pentru că nu toți clienții au nevoie de ele, și nu se pot livra în toate locațiile. Serviciile opționale țin mult de gustul clientului, și noi nu le-am inclus in pachetul standard tocmai ca sa nu obligăm pe cineva să aibă la nuntă un serviciu ce poate nu îl reprezintă, și, în același timp am încercat să oferim un preț accesibil marea majorității clienților interesați de serviciile noastre.

Nu, calitatea petrecerii rămâne aceeași, serviciile opționale nu au de-a face cu DJ-ul care este răspunzător de calitatea petrecerii. Serviciile opționale sunt focusate  pe divertismentul vizual și ca atare pot îmbunătăți doar partea respectivă.

Da, este cel mai complex pachet pe care l-am oferit până în prezent. O să revenim și cu poze după ce îl vom implementa. Are cel mai mare număr de lumini folosite până acum de noi, si cea mai mare varietate de aparate.

Trebuie doar sa ne trimiteți un mesaj pe Whats App 0744 556 411 cu data evenimentului si locația, o să primiți toate informațiile necesare.

Servicii configurabile

Dacă specificul evenimentului dumneavoastră atrage nevoi speciale, noi putem oferi toate serviciile de natură tehnică și artistică necesare implementării cu succes a evenimentului.

Am produs și producem evenimente care ies din tiparul cotidian și suntem deschiși în a îndeplini orice cerere pe care o puteți avea și poate fi realizată în raport cu infrastructura electrică și suprafața din locația evenimentului dumneavoastră.

Totul se rezumă la 3 pași simplii:

Concept

Ne gândim la tot ce putem implementa în locația evenimentului dumneavoastră și pe infrastuctura existentă iar apoi vă facem o propunere tehnică și artistică.

Necesar Tehnic & Ofertare

Căutăm soluțiile tehnice adaptate conceptului, facem toate calculele necesare, ofertăm transparent cu defalcarea costurilor și a cantitățiilor de echipamente necesare.

Implementare

Implementăm conceptul în ziua evenimentului cu ajutorul tehnicienilor și a profesioniștilor din fiecare domeniu al serviciilor, respectiv sunet, lumini și efecte speciale.

Oferte promoționale

Un discount de 5% din orice este pe această ofertă vi se oferă dacă nunta voastră are loc în extrasezon, adică în lunile ianuarie, februarie sau martie.

Nunți de noapte & nunți ce au loc în afara orașului Sibiu

Ne rezervăm dreptul de a refuza cererile pentru nunțile ce au un orar de noapte, pentru că suntem condiționați de programul evenimentelor existente și învecinate cu evenimentul dumneavoastră. Pentru noi este important să livrăm aceeași calitate a serviciilor noastre indiferent de ziua în care acestea sunt cerute, iar nunțile de noapte sunt obositoare și afectează performanța echipei în ziua următoare. Dacă programul ne permite să vă onorăm cererea apare un cost suplimentar, de 10% din valoarea contractului, cost datorat orelor târzii la care trebuie sa lucreze fiecare om din echipa noastră pentru evenimentul vostru.

Din motive ce țin de logistica echipamentelor și a resurselor umane, în proporție majoritară lucrăm în Sibiu și în locațiile din apropierea Sibiului. Ne rezervăm dreptul de a refuza cererile de evenimente ce nu sunt în zona anterior menționată.

Rezervarea datei

Dacă v-ați hotărât să colaborăm, se va încheia un contract de servicii între societatea pe care o reprezint (Acusto SRL) și unul dintre membrii cuplului, de preferat cel care nu își schimbă numele în urma căsătoriei. Contractul este semnat digital de către mine iar semnătura voastră este echivalentă cu plata facturii de avans.

Factura de avans are o valoare de 500 de lei, un termen de plată de 7 zile, și se plătește doar prin virament bancar sau internet banking.

Ți-a lipsit vreo informație?

Scrie aici ce crezi că lipsește din oferta noastră. *
Fill out this field

Vă mulțumim pentru că v-ați luat timp să ne citiți oferta!