Nunta în 2026
📉 Ultima actualizare: 10 septembrie 2024
🕒 Timp estimat pentru citit: 7 minute
Vă mulțumim pentru că acordați interes serviciilor oferite de firma pe care o reprezint. În această pagină veți găsi toate informațiile ce vă pot ajuta să luați o decizie. Experiența de client o să fie foarte simplă și transparentă, tot sistemul este foarte bine gândit și o să vă ajute să ajungeți ușor la nunta dorită.
La orice eveniment, din punct de vedere al divertismentului există întotdeauna 2 nevoi de bază, una artistică și una tehnică. Cea artistică este reprezentată de DJ-i, formații, artiști solo, șamd și cea tehnică este reprezentată de toate echipamentele care trebuiesc transportate și instalate de către tehnicieni pentru ca respectivii artiști să poată fi auziți și văzuți de către invitații voștrii.
În cadrul firmei pe care o reprezint serviciul tehnic este configurat și normat pentru performanța și particularitățile mele ca DJ. Dacă evenimentul vostru o să aibă mai multe forme de divertisment vă stau la dispoziție pentru consultanță pe această temă astfel încât nevoile tehnice ale nunții voastre să fie integral acoperite.
Ce am scris în frazele de mai sus este un aspect important, nu întâmplător am ales să îl scriu chiar la început, serviciul tehnic are o importanță mare în nunta voastră, vreau să țineți cont de acest lucru și dacă dintr-un anume motiv nu veți colabora cu noi.
Sunt 4 servicii pe care le primiți indiferent de pachetul ales, și anume:
- Consultanță muzicală și tehnică
- DJ și/sau o altă formă de divertisment
- Servicii tehnice adaptate pentru DJ – sunet, lumini, efecte speciale
- Luminist
În serviciile/costurile acestei oferte nu este inclus suportul tehnic pentru formele de divertisment secundar devreme ce nevoile tehnice ale acestora nu sunt cunoscute în momentul transmiterii ofertei. Informații și costuri despre acest aspect găsiți în pagina Suport Tehnic.
Serviciu complex, care se ocupă cu centralizarea tuturor informațiilor legate de nunta voastră, informații divizate pe mai multe planuri (personal, familial, muzical). Acest serviciu este oferit pe site-ul acusto.ro unde în situația unei colaborări veți avea un cont de client aflat în pagina Zona clienți. Consultanța muzicală ne ajută pe toți, pe voi vă ajută să aveți o perspectivă de ansamblu asupra petrecerii de nuntă iar pe mine să mă adaptez muzical pentru situația specifică a nunții voastre și să am o hartă cronologică la ceea ce se va întâmpla în petrecere.
Serviciul de DJ nu am cum să-l descriu în cadrul unei oferte de preț, pentru că este un aspect volatil, și pe deasupra diferă de la eveniment la eveniment. Nunțile și evenimentele la care am mixat până acum îmi sunt cartea de vizită. În situația în care nu doriți un DJ la nunta voastră dar vreți să beneficiați de celelalte servicii pe care le oferim, aveți ca opțiuni artișii din pagina cu același nume.
Aceste servicii sunt reprezentate de sistemul de sunet, de echipamentele de lumini și de efectele speciale. Toate aceste categorii de echipamente trebuiesc transportate, instalate și configurate în locația evenimentului vostru. Nu o să specific aici cifre legate de echipamente pentru că le puteți găsi în pagina Servicii, aleg însă să specific că din motive ce țin de suprafața la sol, înălțimea locației, poziția ringului de dans și infrastructura electrică, nu putem monta tehnicul cu care lucrăm în toate locațiile din județ.
Ne rezervăm dreptul de a refuza un eveniment pe baza motivelor anterior menționate.
Luministul este o verigă foarte importantă în cadrul producției tehnice a unui eveniment, rolul lui este de a face legătura dintre partea sonoră și cea vizuală prin transpunerea stărilor din muzică în culori, forme, intensități, geometrii și mișcări.
Realizează programarea luminilor înainte de a începe petrecerea, programare ce se face în funcție de dimensiunea și forma locației, iar apoi, în timpul petrecerii manipulează luminile în funcție de momentele artistice în derulare.
Despre lumini si luminist sunt multe detalii de relatat, pentru cei ce doresc, în cadrul paginii “Servicii” este un video ce explică aceste aspecte.
- ✔️ DJ
- ✔️ Sistem de sonorizare
- ✔️ Lumini dinamice
- ✔️ Luminist
- ✔️ Fum greu - pentru dansul mirilor
- ✔️ Fum vertical - pentru petrecere
- ✔️ DJ
- ✔️ Sistem de sonorizare
- ✔️ Lumini dinamice
- ✔️ Luminist
- ✔️ Fum greu - pentru dansul mirilor
- ✔️ Fum vertical - pentru petrecere
- ✔️ Ventilatoare pentru atmosferă
- ✔️ Globuri de oglinzi
- ✔️ DJ
- ✔️ Sistem de sonorizare
- ✔️ Lumini dinamice
- ✔️ Luminist
- ✔️ Fum greu - pentru dansul mirilor
- ✔️ Fum vertical - pentru petrecere
- ✔️ Ventilatoare pentru atmosferă
- ✔️ Globuri de oglinzi
- ✔️ Pistol cu CO2
Dacă specificul evenimentului dumneavoastră atrage nevoi speciale, noi putem oferi toate serviciile de natură tehnică și artistică necesare implementării cu succes a evenimentului.
Am produs și producem evenimente care ies din tiparul cotidian și suntem deschiși în a îndeplini orice cerere pe care o puteți avea și poate fi realizată în raport cu infrastructura electrică și suprafața din locația evenimentului dumneavoastră.
Totul se rezumă la 3 pași simplii:
- Impresariat artistic & Artiști
- Prezentatori
- DJ
- Sisteme de sonorizare premium: L Acoustics / D&B / Meyer Sound
- Servicii de calibrare a sistemului de sunet
- Sunetiști
- Scenă
- Ecrane Led
- VJ
- Lumini dinamice
- Lumini statice
- Efecte vizuale
- Luminist
- Fum greu
- Fum vertical
- Ventilatoare pentru atmosferă
- Globuri de oglinzi
- Pistol cu CO2
- Tunuri de confetti
Un discount de 5% din orice este pe această ofertă vi se oferă dacă nunta voastră are loc în extrasezon, adică în lunile ianuarie, februarie sau martie.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cererile pentru nunțile ce au un orar de noapte, pentru că suntem condiționați de programul evenimentelor existente și învecinate cu evenimentul dumneavoastră. Pentru noi este important să livrăm aceeași calitate a serviciilor noastre indiferent de ziua în care acestea sunt cerute, iar nunțile de noapte sunt obositoare și afectează performanța echipei în ziua următoare. Dacă programul ne permite să vă onorăm cererea apare un cost suplimentar, de 10% din valoarea contractului, cost datorat orelor târzii la care trebuie sa lucreze fiecare om din echipa noastră pentru evenimentul vostru.
Din motive ce țin de logistica echipamentelor și a resurselor umane, în proporție majoritară lucrăm în Sibiu și în locațiile din apropierea Sibiului. Ne rezervăm dreptul de a refuza cererile de evenimente ce nu sunt în zona anterior menționată.
Dacă v-ați hotărât să colaborăm, se va încheia un contract de servicii între societatea pe care o reprezint (Acusto SRL) și unul dintre membrii cuplului, de preferat cel care nu își schimbă numele în urma căsătoriei. Contractul este semnat digital de către mine iar semnătura voastră este echivalentă cu plata facturii de avans.
Factura de avans are o valoare de 500 de lei, un termen de plată de 7 zile, și se plătește doar prin virament bancar sau internet banking.