Ultima actualizare: 16 ianuarie 2023
Vă mulțumim pentru că acordați interes serviciilor noastre. În acest document veți găsi toate informațiile ce vă pot ajuta să luați o decizie. În situația în care o să lucrăm împreună vă promitem o experiență de client simplă și transparentă, cu o logistică eficientă, ce o să vă ajute să ajungeți ușor la botezul dorit.
La orice eveniment, din punct de vedere al divertismentului există întotdeauna 2 nevoi de bază, una artistică și una tehnică. Cea artistică este reprezentată de DJ-i, formatii, artiști solo, șamd și cea tehnică este reprezentată de toate echipamentele care trebuiesc transportate și instalate de către tehnicieni pentru ca respectivii artiști să poată fi auziți și văzuți de către invitații voștrii. Nevoia artistică o alegeți voi în funcție de gusturile voastre, însă nevoia tehnică este o analiză pe care o vom face împreună pe baza informațiilor legate de dimensiunea locației în care artiștii vor performa și nevoile specifice ale respectivilor artiști.
Concluzia acestui paragraf este că nu toate locațiile, și nu toți artiștii au aceleași nevoi tehnice, dar ca să facem lucrurile simple, am configurat pachete de servicii care acoperă orice nevoie ar avea botezul vostru, și, vă stau la dispoziție pentru consultanță pe această temă astfel încât nevoile petrecerii voastre să fie integral acoperite.
Ce am scris în frazele de mai sus este cel mai important lucru din această ofertă, nu întâmplător am ales să îl scriu chiar la început, serviciul tehnic are o importanță mare în petrecerea de botez, vreau să țineți cont de acest lucru și în situația în care veți colabora cu un alt furnizor.
Sunt 3 servicii pe care le primiți indiferent de pachetul ales, și anume:
- DJ
- Servicii tehnice – sunet, lumini, efecte speciale
- Luminist
Serviciul de DJ nu am cum să-l descriu în cadrul unei oferte de preț, pentru că este un aspect volatil, și pe deasupra diferă de la eveniment la eveniment. Evenimentele la care am mixat până acum îmi sunt cartea de vizită. În situația în care nu doriți un DJ la botezul vostru dar vreți să beneficiați de celelalte servicii pe care le oferim, aveți ca opțiuni artișii din pagina “Artisti”.
Aceste servicii sunt reprezentate de sistemul de sunet, de echipamentele de lumini și de efectele speciale. Toate aceste categorii de echipamente trebuiesc transportate, instalate și configurate în locația evenimentului vostru. Nu o să specific aici cifre legate de echipamente pentru că le puteți găsi în pagina “Servicii”, aleg însă să explic felul în care diferă între ele pachetele de servicii din motive de nevoi tehnice.
În locația în care va avea loc petrecerea de botez, necesarul de sunet este direct proporțional cu volumul locației, pentru că sunetul nu este altceva decât aer în mișcare, cu cât vom avea mai mulți metri cubi de aer de pus în mișcare cu atât vor trebui mai multe echipamente de sunet.
Nevoile legate de echipamentele de lumini sunt definite de dimensiunea ringului, de înălțimea sălii și de forma geometrică a acesteia.
Luministul este o verigă foarte importantă în cadrul producției tehnice a unui eveniment, rolul lui este de a face legătura dintre partea sonoră și cea vizuală prin transpunerea stărilor din muzică în culori, forme, intensități, pulsații, geometrii și mișcări.
Realizează programarea luminilor înainte de a începe petrecerea, programare ce se face în funcție de dimensiunea și forma locației, iar apoi, în timpul petrecerii manipulează luminile în funcție de momentele artistice în derulare.
Despre lumini si luminist sunt multe detalii de relatat, pentru cei ce doresc, în cadrul paginii “Servicii” este un video ce explică aceste aspecte.
PACHET 1
Locații cu capacități medii, de până la 100 de persoane
- 8 boxe (4 bași + 4 top)
- 12 lumini (8 beam + 4 wash)
- 2 mașini de fum vertical
- DJ
- Luminist
PACHET 2
Locații cu capacități mari, de până la 200 de persoane
- 10 boxe (4 bași + 6 top)
- 16 lumini (12 beam + 4 wash)
- 2 mașini de fum vertical
- 2 globuri de oglinzi (50cm)
- DJ
- Luminist
Oferim aceste servicii doar în perioada extrasezonului de nunți, iar contractarea pentru un botez nu o facem pe termen lung, nu mai mult de 3 luni distantă între data contractului și data evenimentului.
Dacă v-ați hotărât să colaborăm, se va încheia un contract de servicii între societatea pe care o reprezint (Acusto SRL) și dumneavostră. Contractul este semnat digital de către mine iar semnătura voastră este echivalentă cu plata facturii de avans. Doar în urma unui contract încheiat se rezervă o dată în calendarul meu, orice înțelegere verbală anterioară contractului este considerată nulă.
Factura de avans se emite alături de contract, are o valoare de 500 de lei, un termen de plată de 7 zile, și se plătește doar prin virament bancar sau internet banking. În termenul de plată al facturii data este blocată pentru voi urmând ca după înregistrarea plății să fie trecută în calendar.