📍 Deplasări din Avrig
➡️ Sibiu = 25 km
➡️ Symphony = 19 km
➡️ Orlandea = 55 km
📍 Deplasări din Sibiu
➡️ Avrig = 25 km
➡️ Symphony = 15 km
➡️ Orlandea = 20 km
➡️ Ghiocelul = 34 km
📍 Deplasări din Orlat
➡️ Avrig = 50 km
➡️ Symphony = 35 km
➡️ Sibiu = 14 km
➡️ Orlandea = 4 km
➡️ Ghiocelul = 60 km
Momentan costurile pe care le avem cu deplăsările sunt destul de mari pe weekend. Aici trebuie discutat și găsit o soluție care să ne avantajeze pe toți.
⚙️ Cost tehnicieni:
🔘 Eveniment mare – 200 ron (100 montat / 100 demontat)
🔘 Eveniment mic – 150 ron (75 montat / 75 demontat)
🔘 Fum greu – 50 ron pentru fum greu intern (dat de luminist) / 75 de ron pt fum greu extern (dat ca serviciu singular)
🔘 Ridicare/Distribuire gheață – 50 ron (pt 2 firme Acusto și Sound Events)
🔆 Cost luminiști:
🔘 Nunta – 400 ron cine e cu Roberto, 450 ron cine e cu Mircea, sunt contracte diferite ca incasări, în viitor nu va mai fi așa, o să fie o singură sumă. O să modific aici când va fi schimbarea.
🔘 Botez – 300 ron
🔘 Majorat – 250 ron
🔘 Corporate – 350 ron
🎛️ Cost DJ:
🔘 Nunta – 400 euro
🔘 Botez – 200 euro
🔘 Corporate – 200 sau 250 euro în funcție de contract
🔘 Majorat – 160 sau 200 de euro în funcție de contract
📄 Reguli:
🔘 Numărul maxim de tehnicieni este 3, dacă preferați voi să mergeți 4 nu am nimic impotrivă, dar se divizeaza banii pentru 3 tehnicieni la 4.
🔘 Vor fi plătiți 4 tehnicieni doar în cazurile în care este mult tehnic, și apar și scări.
🔘 Dacă se face un montaj în mai multe secvențe (o zi sunet/una lumini, sau viceversa, etc), se trece deranjul acolo în funcție de cât considerați voi, ma repet ca și mai sus banii sunt alocați pe eveniment